Los bericht bekijken
Oud 30 september 2011, 14:09   #10
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Niemand heeft het over 'wang aanbieden'.

Vraagje: is het een officieel vlaams belang standpunt dat mensen veroordeeld mogen worden tot de doodstraf zonder proces, of is dat enkel jouw eigen mening?
1 Alles wat ik hier verkondig is mijn eigen mening, zoals uit mijn onderschrift duidelijk blijkt.

2 Volgens mij sla je de bal mis.
De man werd gedood door de officiele militairen van het land in kwestie.
En ook indien hij door Amerikaanse militairen zou gedood zijn geld het volgende.
Deze militairen handelen in de opdracht van hun regering.
Die regering is verkozen door haar burgers.
Elke Amerikaanse burger weet dat er zoiets als geheime diensten bestaan en waarom.
Zij weten ook dat geen enkele president de geheime diensten zal opheffen.
Ergo, door de verkiezingen van hun presidenten (die vaak in de beslissing voor een liquidatie betrokken worden, ook al geven zij dat niet toe) zijn deze liquidaties door het volk gesanctioneerd... en dus wettelijk.
Zeker wanneer officiele militairen binnen de grenzen van hun eigen land zulk een liquidatie uitvoeren.

Het enige wat botst zijn eventueel de wetten van beide landen wanneer er een liquidatie op vreemd grondgebied gebeurt.
Indien dit echter gebeurt, alleen al bij het stilzwijgende gedogen van de plaatselijke regering, zie ik geen wettelijk bezwaar.

Moreel gezien is dat wat anders... en voor iedereen verschillend.

Tegenvraagje aan jouw moraalridder.
Indien jij over een wapen beschikt en je kan een moordenaar uitschakelen die al verschillende familieleden van jou heeft omgebracht, verkracht en noem maar op...
En je weet zeker dat dit nog gaat verder gaan...
Ga jij op een rechterlijk bevel wachten om je kinderen en vrouw te beschermen?

Met alle respect voor jou mening.
Ik niet!
En ik denk daarbij dan zelfs volledig binnen wettelijke zelfverdediging te vallen...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden