Los bericht bekijken
Oud 12 november 2014, 15:20   #24
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
U mag deze beledigingen gerust terugnemen als u ooit volwassen bent.
Ik denk er niet aan. De waarheid moet gezegd worden.
Citaat:
Dacht u echt dat een dubbelnick een sos is omdat hij zich in die stijl een naam geeft? Omdat die een rolletje speelt? Is iemand dokwerker omdat hij een jas draagt waar "Haven van Antwerpen" opstaat?
Ik heb nieuws voor u, 't zit hier vol dubbelnicks, en u zou mss omver vallen van verbazing als u zou weten wie bij welke nick hoort. Dat kan u ook terugvinden als u de topics in het subforum "suggesties en mededelingen" doorneemt...
Een simpel verzoek : zeg ons wie de gebannen N-VA'er is die je vermeld hebt. Je kan dat niet, die man bestaat gewoon niet.
Ik heb ook je forumactiviteiten even doorgenomen. Altijd leerzaam. Je hebt meer dan 200 discussies opgestart, bijna allemaal in "Koetjes en kalfjes". In onnozele draden opstarten ben je echt een kei, vooral de kalveren passen goed bij jou. "Binnenland" ligt je veel minder, dus trek je conclusies.
Citaat:
Maar kijk eerst even rustig verder naar tik-tak, als u wat groter bent mag u nog eens commentaar geven...
Tiktak wordt niet meer uitgezonden slimmeke. Je weet écht niet veel, nietwaar...

Laatst gewijzigd door robert t : 12 november 2014 om 15:21.
robert t is offline   Met citaat antwoorden