Los bericht bekijken
Oud 12 november 2014, 15:49   #25
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Ik denk er niet aan. De waarheid moet gezegd worden.
Een simpel verzoek : zeg ons wie de gebannen N-VA'er is die je vermeld hebt. Je kan dat niet, die man bestaat gewoon niet.
Als een man niet bestaat zal de nick niet verbannen zijn, da's ook een logica.
Ik kan me voorstellen dat u kickt op kliklijnen en zo'n dingen maar 't is niet aan mij als simpele forummer om zo'n dingen in de openbaarheid te brengen. Daarvoor zal u een PB'tje moeten sturen naar een moderator, maar ook zij gaan u geen naam geven.
U zou zich beter afvragen welke nick's op dit forum eigenlijk wie zijn.
Of is dat te lastig voor u?

Citaat:
Ik heb ook je forumactiviteiten even doorgenomen. Altijd leerzaam. Je hebt meer dan 200 discussies opgestart, bijna allemaal in "Koetjes en kalfjes". In onnozele draden opstarten ben je echt een kei, vooral de kalveren passen goed bij jou. "Binnenland" ligt je veel minder, dus trek je conclusies.
Als u zich daarmee bezig kan houden en u zich daarbij goed voelt, pluis uit wat u wil, maar 't zegt wel wat meer over u dan uw vorige post, echt, zoek hulp...
Ik had u trouwens ook kunnen vertellen dat ik vaak in k&k terug te vinden ben, alwaar ik plezier maak met links, rechts, Vlaamse mensen, Nederlanders en zelfs belgen. Neem er een voorbeeld aan, de wereld zal veel aangenamer zijn.
'k Wil er u op wijzen dat figuren als Dewever en Homans ook al eens graag ontspanning zoeken in idiote TV-kwisjes, let dus wat op waar je op spuwt.
Het aantal geopende draden in het subforum binnenlandse gaan linken aan iets lijkt me vergezocht trouwens, dat komt overeen met de youtubefans die een bepaald muziekgenre populair noemen aan de hand van het aantal views.

Citaat:
Tiktak wordt niet meer uitgezonden slimmeke. Je weet écht niet veel, nietwaar...
Indien u enkel naar iets kan zien als het op tv komt zou ik u een basiscursus internet aanraden, een peuterje van drie kan u tik-tak laten zien op zijn of haar pc'tje.
__________________
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden