Los bericht bekijken
Oud 12 september 2017, 20:22   #16400
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ik vraag je alleen maar om 1 video te bekijken en de verschijnselen die daarin voorkomen te verklaren in wetenschappelijke termen, meer niet.
ah nu vraag je tenminste toch al iets

Maar wat dat precies te maken heeft ( buiten een afleidingsmanoeuvre) met waarop je reageerde is me een raadsel.

En wat het te maken heeft met je eerdere vraag die NASA-filmpjes te weerleggen is me nog een groter raadsel

Citaat:
Dat het geen ufo's zijn, tiens, maar wetenschappelijk verklaarbare manifestaties.
Maar man toch... snap je er nu nog niks van ?

In principe is alles wat rondvliegt en niet identificeerbaar een ufo maar daarom nog geen UFO ( in de zin zoals jullie dat bedoelen )
Dat impliceert dat er in feite dus ontelbare ufo-waarnemingen zijn.
De meeste van die waarnemingen zijn ridicuul in de zin dat ( ondanks het feit dat men het niet staalhard kan bewijzen ) hun aard wel te raden valt.

Ik heb me de moeite getroost het eerste filmpje even te bekijken.
( gewoon al bij wijze van oefening )
En ik ga gemakkelijkheidshalve uit van de veronderstelling dat het een authentiek filmpje betreft.
Het filmpje zelf blijft natuurlijk youtube nutcase.

Wel het gaat over lichtbollen... op zich al niet zo spectaculair daar die verschijnselen door zeer veel zaken kunnen verklaard worden.

That's it !
...of neen dat is het niet want zulke gelijkaardige zaken worden perfect verklaard door nasa
klik

Wat nu ? Wat verwacht ge nu ?
Dien ik nu (als leek) aan jou een verklaring te geven opdat jij overtuigt zou zijn dat het ditmaal geen tuig was ?
praha is offline   Met citaat antwoorden