Los bericht bekijken
Oud 18 juni 2018, 05:22   #59
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Koninck Bekijk bericht
Ik vraag me ook af of de echte belgicisten het leuk vinden dat "belgium" nu verworden is tot de merknaam van een ordinair pilsbiertje?
Wat is het volgende WC papier in de driekeur????

Inderdaad reeds en maand of zo terug verwees ik naar het feit dat Belgium verkocht werd in de warenhuizen. Bewijs was dat het sjoemel merk België niets meer is dan een merk zonder waarde dat zomaar gebruikt kan worden! Geen wonder dat men dit land in de wereld Niet respecteer, als de politiek hier dit ook niet doet.

Oooohwee als men salami Arden niet correct omschrijft of vernoemd!!!!
OF >>> Gebruikt men de afbeelding van het Atomium moet men X € per afbeelding betalen, dat AB InBev Belgium dan op zen minst X € betaald per Belgium Blik aan papa staat voor goede werken!!!!!

Heb géén probleem met respekt vol verwijzen naar Belgische chocolade - Belgian chocolate, Belgisch witloof-Belgian chicory of zelfs Belgisch bier- Belgian Beer.

Begrijp ook dat nationalisten géén probleem hebben met iets als het sjoemel merk België en zodoende niet reageren.

Maar al die anderen die jaar in jaar uit de nationalisten aanvallen omdat die geen respect zouden hebben voor België die reageren niet als België internationaal als Belgium herleid word als bier in blik!

Is het volgende WC papier in de driekeur???? Om ons G.. aan af te vegen, of de kots na het Belgium bier op te kuisen?

Dat de politiek van dit land totaal niet reageert als de naam van het land misbruikt word als merk voor bier in blik is respectloos voor al wie een Belgische identiteit heeft.

Belgische frieten hebben ze ons laten afnemen, en nu word Belgium niets meer als en blik bier!!!!
(naar mijn persoonlijke mening dan nog slecht bier, dat ooit zelfs al eens uit de markt genomen moest worden als pure chemie slecht voor de mens).

Van Turken moeten wij op straf verweten te worden voor rasiest, van de vreemdelingen industrie en hun politiek vrienden en belangengroepen aanvaarden dat ze de boel afbreken omdat dat ze trots zijn, terwijl ons eigenste lands naam gewoon op blik bier geplant mag word zonder ook maar enige reactie van de politiek of het Konings huis!

Schandalig gewoon om de AB InBev Belgium aandeelhouders, de vriendjes van ooit Jean-Luc Dehaene te bevredegen!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 18 juni 2018 om 05:43.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden