Los bericht bekijken
Oud 29 maart 2003, 00:49   #131
democratsteve
Minister-President
 
democratsteve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2002
Locatie: Turkije
Berichten: 4.785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George
Ik heb een déja-vu gevoel. Inderdaad, zelfs zonder op de hoogte te zijn van voornoemde documenten had ik ook al door hoe die zaken ineen staken al zag ik de rol van de zionisten toch niet zo belangrijk. Datzelfde gevoel had ik ook ten tijde van de witte marsen, iedereen leek stomverbaasd over de slechte werking van politie en justitie. Ik kreeg zo'n Eddy Wally twijfel, doen die mensen alsof ze idioot zijn of zijn ze het echt?
Wat den Eddy betreft ben ik er al wel uit maar de massa???
Wel, dat is ongeveer zoals ik het ook aanvoel.
Ik ben ook telkens verbaasd over de soms massale "verontwaardiging" bij sommige gebeurtenissen. Dan denk ik steeds, zijn die mensen nu echt zò alleen met zichzelf bezig, dat ze dit niet zagen aankomen? Of niet al wisten?
Is dat niet het probleem? Dat we allemaal teveel met onszelf bezig zijn.
Zelfs de miserie van mensen naast de deur zien we niet meer.
Bij één of ander familiedrama zie je ook steeds de buren, die voor de tv-camera's komen getuigen hoe geschokt en verrast ze zijn.
Als je dat beeld dan plaatst tegenover de steeds verdere globalisering, nou, dan is er nog heel wat werk aan de winkel. En zolang de VS bepalen hoe het werk aan de winkel verloopt zal er weinig positiefs uit de bus komen, vrees ik.
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden