Los bericht bekijken
Oud 8 februari 2020, 18:14   #5283
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Yep, erg he, "anderen" die oorlogen verliezen op de Palestijnen hun kap.
Daar gaat het niet om , het gaat er om dat andere landen niets te zeggen hebben over de Palestijnen. Dat verliezen van die oorlogen sleept u er te pas en te onpas bij.
Citaat:
En dat is omdat?
Israel de controle heeft.
Citaat:
Dus kunstmest en plaatstaal tot raketten omtoveren is overleven?
Ik sprak over de bevolking. En sinds wanneer kun je alleen maar met overleven bezig zijn als je niets aan defensie doet?
En ik heb geen raketten gezien bij de protesten

Citaat:
Geen economie, geen grondstoffen, geen import/export, niet voldoende eigen voedselproductie, niet genoeg proper water. Moet ik doorgaan?
Eigenlijk wel ja, want er is nog veel meer .

Citaat:
Ik herhaal, de doorsnee Gazaan is niet meer dan de speelbal van de extremisten van alle betrokken partijen.
kortom zij zijn het slachtoffer. Zij kunnen zelf niets doen om uit hun situatie te komen , ook niet door te stoppen met vuurpijlen. De huidige toestand is echter vooral door Israel en de VS verzonnen en gerealiseerd
Citaat:
Escuseer, figuren die hopen met een paar gekregen of zelfgemaakte WO II tech raketten, zelfontploffers, molotovvliegers of Thaise lampionen een hi-tech -die als een rat in het nauw zit- staat op de knieën te krijgen , hoe noem je die?
Zij hebben niet de illusie een staat op de knieën te krijgen, wat zij doen is weigeren te buigen voor Israel en/of handelen uit wraakgevoelens.
Je kunt maar moeilijk verwachten dat iedereen zich braaf laat onderdrukken en dat moordpartijen geen reacties uitlokken. Daar is helemaal niets dom of vreemd aan.
Citaat:
Neen, die leiders zuigen liever hun eigen volk leeg dan enige vorm van luxe op te geven.
U weet helemaal niet of dit met Abbas het geval is, in die mate dat het uitmaakt. Men moet wel erg veel geld verspillen wil het werkelijk impact hebben op het volk. Ze zullen vast wel ergens bestaan.
Citaat:
Het is een argument dat op alle leiders slaat van arme volkeren.
Zij moeten zelf ook arm zijn? Waar haalt u eigenlijk vandaan dat Abbas rijk is ?
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden