Los bericht bekijken
Oud 10 februari 2020, 22:16   #5293
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Natuurlijk is dat zo. Atmosphere lijkt het echt niet te kunnen bevatten maar de arabische broeders vegen hun kloten aan palestijnen.
geef mij 1 post waarin ik claim dat de arabische broeders de Palestijnen steunen of iets dergelijks ! U verzint hier gewoon iets

Wat ik heb gezegd is dat er nauwelijks nog banden zijn tussen Palestijnen en arabische landen

Citaat:
De golflanden trokken hun handen ervan af, egypte en zelfs het oude moederland Jordanië moet niks van hen hebben en bewaakt hun grens met zwaar militaire inzet met één strategisch doel. Namelijk om ze kost wat kost buiten te houden.
Moslimbroeder Erdogan levert decibels, show & retoriek en de Ayatollah's leveren raketten. Sorry, ik vergeet nog Quatar die maandelijks twee valiezen vol dollars komt brengen zodat Sinwar en Haniyeh uit hun hand zou eten.
Alle partijen hun insteek is duidelijk : eigenbelang en totale desinteresse voor Gaza en de bevolking. Enkel Quatar hun insteek is minder duidelijk. Maar Atmosphere lijkt enkel problemen te hebben met het feit dat Israël (net als alle anderen) nul komma nul interesse heeft in de buren hun welzijn.
U negeert mijn vragen volledig , terwijl die precies hier over gaan
+ ik verdedig helemaal geen arabische landen, en zeg ook nergens dat zij palestijnen steunen, dus waarom dit betoog in godsnaam ?
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden