Los bericht bekijken
Oud 9 mei 2021, 23:54   #9
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.612
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Terrassen, cafés, dat interesseert me niks, zal me worst wezen, ligt lichtjaren buiten mijn interessesferen.
Wat me wèl interesseert is wanneer ik verlost zal zijn van de klooierij en het tijdsverlies door hun gezichtsvodden.

Dat ik weer een doos brood kan gaan kopen zonder doeken voor mond en neus te moeten meepakken en aandoen, zonder een kar te MOETEN nemen, zonder tijd te moeten verklooien door lopende banden die door het nazi 150 cm mantra halfleeg blijven met wachtende kassiersters?
Kortom dat ik met wat en hoe ik koop terug op 5 min buiten ben, zoals tot voor 2020.
Je vraagt de terugkeer naar het normale leven. En velen met jou.
Dat gebeurt niet zolang er angsthazen en schapen gehoorzaam in het gareel blijven lopen en zelfs waar het niet verplicht is een mondvod blijven voordoen.
Bespottelijk om die muilkorven te zien in openlucht op parkings van winkels en dan zelfs in hun wagen kruipen met die vod voor hun mond.
Zelfs gevaccineerden vragen zich niet af waarom ze nog steeds die mondvod moeten dragen terwijl ze nu toch beschermd zouden moeten zijn door hun prik....of niet?
Er zijn gevaccineerde bouwvakkers die alvast weigeren om dat vod nog te dragen, als iedereen nog weigert die mondvod te gebruiken, dan is het morgen ermee gedaan, net zo met deze hele nepcrisis.
Als iedereen solidair aan één koord trekt dan is morgen het normale leven terug.
Maar helaas, er zijn altijd egoïstische dwarsliggers die niet willen meedoen en nog altijd verdeel-en-heers blijven meespelen en zij zijn de reden dat we nog steeds onnodig met verplichte mondvod moeten blijven lopen.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden