Los bericht bekijken
Oud 10 mei 2021, 00:05   #10
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Je vraagt de terugkeer naar het normale leven. En velen met jou.
Dat gebeurt niet zolang er angsthazen en schapen gehoorzaam in het gareel blijven lopen en zelfs waar het niet verplicht is een mondvod blijven voordoen.
Bespottelijk om die muilkorven te zien in openlucht op parkings van winkels en dan zelfs in hun wagen kruipen met die vod voor hun mond.
Zelfs gevaccineerden vragen zich niet af waarom ze nog steeds die mondvod moeten dragen terwijl ze nu toch beschermd zouden moeten zijn door hun prik....of niet?
Er zijn gevaccineerde bouwvakkers die alvast weigeren om dat vod nog te dragen, als iedereen nog weigert die mondvod te gebruiken, dan is het morgen ermee gedaan, net zo met deze hele nepcrisis.
Als iedereen solidair aan één koord trekt dan is morgen het normale leven terug.
Maar helaas, er zijn altijd egoïstische dwarsliggers die niet willen meedoen en nog altijd verdeel-en-heers blijven meespelen en zij zijn de reden dat we nog steeds onnodig met verplichte mondvod moeten blijven lopen.
ja, maar niet geheel, terrassen en cafés horen ook bij het gewone leven. Tenminste als rechtgeaarde Brabander vind ik van wel. Wat ik wel crimineel vond in Nederland was de Avondklok, mondkapjes zijn vervelend en liever niet, maar die Avondklok was pas een criminele aantasting van mijn integriteit.
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden