Los bericht bekijken
Oud 2 maart 2019, 15:49   #1687
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.217
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Wat bewijzen die luchtfoto's na 14 jaar? Dat Gaza bitter weinig infrastructuur heeft? Da's volgens u toch de schuld van Israël die elke vorm van infrastructuur herleid heeft tot grondstoffen voor smokkeltunnels.

Het is de huidige situatie. Voor Israël beperkt het sterk het aantal doden door terreur binnen Israël

Het komt u slecht uit.

En Hamas proclameert dat over het algemeen. De een of andere semi geslaagde aanslag, en ze staan op de eerste rij om te roepen dat het door hen is geregeld. Maar als de wereldopinie sneller was de aanslag te veroordelen, dan hoor je weinig.

Neen, de Palestijnen hebben zoveel andere manieren om buitenlandse deviezen te verzamelen.
Een verzetsbeweging die beweert de leiding van Gaza te hebben, tenzij het hen niet uitkomt, dan gebruiken ze dit als excuus.
"Hamas kan geen eenzaten of splintergroepjes onder controle houden". Ideaal excuus als het eens mis gaat nietwaar.

Een methode om ervoor te zorgen dat die terreurorganisatie, euh, verzetsbeweging geen werkingsmiddelen heeft.

Zelfs al zou ik het u zelf laten zien, dan nog gaat u dat ontkennen.
Maar wie of wat zijn "gewone politici" bij de Palestijnen?

Ik mag links posten zoveel ik wil, u negeert die toch, dus doe ik dat gewoon niet meer. Ik laat het aan u om die te ontkrachten, wat u ook niet doet.

Er zijn geen Palestijnse verzetsbewegingen?

Ik schrijf dat de acties van Israël logisch zijn vanuit Israëli standpunt. En ik accepteer die als realiteit. En die zijn rechtmatig volgens mijn eigen standpunt, namelijk dat er maar 1 recht is.
Maar ik heb al regelmatiger geschreven dat ik zeker niet akkoord ga met een hele hoop Israëli acties. Vooral niet de halfslachtige manier waarop ze de West Oever situatie aanpakken, da's gewoon een smerige zaak.

Hoe herken je een Palestijnse terrorist van een brave Libanese vader?
Zowel Yasser Arrafat vroeger, en na hem Abbas zijn persoonlijk rijk geworden via hun functie en leven in grote weelde. Idem zo bij de Hamas terroristenleiders die ook allemaal in het buitenland in 5 sterrenhotels leven.
Zijzelf zijn multimiljonairs geworden en hoe langer de 'stalemate' met Israël blijft bestaan, hoe langer zij zichzelf en hun clan/familie kunnen blijven verrijken terwijl de naïeve westerse en arabische donoren blijven geld pompen in een bodemloos gat.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden