Los bericht bekijken
Oud 15 juli 2019, 19:02   #964
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.410
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
In tegendeel. Wij zijn volop bezig met het ontwikkelen van zulke systemen. En wij kunnen die ontwikkeling niet stoppen, doodgewoon omdat zij die er mee voort doen, dominant zullen worden ten aanzien van zij die ermee stoppen. Immers, de toenemende intelligentie van machines, die eerst tijdelijk nog onder controle zal staan van mensen, zal U toelaten om betere en betere economische strategieeen uit te werken, politieke campagnes te voeren, militaire operaties te voeren, en zo voort, tot men op het punt komt waarbij die systemen hun eigen controle overnemen. Maar tot aan dat punt zijn wij gepushed om de ontwikkelingen verder te zetten, doodgewoon omdat zij die die verder zetten, economisch, politiek en militair dominant zullen worden (vanwege de verhoogde intelligentie in die plannen).

Wanneer bijgevolg de CEO's van bedrijven dus eigenlijk machines zijn, de politici dus eigenlijk machines zijn, en de generaals dus eigenlijk machines zijn, die intelligenter zijn dan menselijke CEO's, menselijke politici, en menselijke generaals, en de concurrentie tussen zulke geautomatiseerde elites het niveau van intelligentie dwingt van op te drijven, gaan die intelligenties op den duur onafhankelijk worden van die domme mensen die er niks meer van begrijpen, he. Dat punt is de singulariteit.
Sorry maar u bent opnieuw weinig, allez, niet concreet.
Bvb, waarom sta ik anno 2019 met mijnen velo voor een rood licht aan een kruispunt terwijl op de andere baan met zijn groen licht niks te zien is geweest tussen de 2 timer triggers?

Of nog zo een ander dagelijks stom voorbeeld, 'kga quasi elke dag naar ne bepaalde winkel, en zet mijn velo naast de uitgangsdeur omdat daar een afdakske is tegen de regen, ie staat dus wel niet in de weg van de verlaters van de winkel. Ik kom de winkel buiten met de gekochte bazar, en begin die in de bagageinfrakstrucktruur van mijnen velo te laden. Dat duurt soms ne kwartier als ik lange / omvangrijke / moeilijk combineerbare ed zaken heb gekocht. Al de tijd dat ik daar dus bezig ben gaat die uitgangsdeur bij elke halve beweging die ik maak automatisch open en toe. We zijn anno 2019.

En dan komt u af, patrickve, klappende over de automatisatie van de economie en de intelligente robotten en wij die gedomesticeerd of zo gaan worden door die robotten. Wel, anno 2019 is het eerder omgekeerd, wij, mensen, die de robotten een stamp moeten geven om hun idioot gedrag gestopt te krijgen.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 15 juli 2019 om 19:19.
Erw is offline   Met citaat antwoorden