Los bericht bekijken
Oud 16 april 2016, 09:04   #22
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deo Bekijk bericht
Wanneer is een "bank" verantwoordelijk voor "Bedrog"

Door een onbekend persoon die met "officiële bank documenten" spaarders oplicht?
of
Door een gemandateerde Bank filiaalhouder die met "gewone documenten" spaarders oplicht?
Of is "Bank" altijd onschendbaar voor eender welk bedrog tegenover zijn spaarders?
Het contract van individuele agenten van Record Bank staat bol van de verplichtingen en zo goed als alle verantwoordelijkheden worden doorgeschoven.
De individuele agent onderhandelt zelfs niet meer rechtstreeks met de bank , alles loopt via een verkozen agentenraad, welke de bank volledig onder haar controle heeft.
Zo heeft deze agentenraad over de jaren heen beslissingen goedgekeurd die steeds nadelig waren voor het gros van de agenten.
Je kan me nooit wijsmaken dat zoiets kan gebeuren zonder dat dat handvol agenten in die raad er zelf beter is van geworden.
Pas op , niet alleen Record Bank heeft dit verdorven systeen, alle banken die met zelfstandigen werken zijn in hetzelfde bedje ziek.
Ik persoonlijk blijf bij dergelijke banken weg want de agent die door die bank over de jaren heen voor een groot stuk gebroodroofd werd zou wel eens in de verleiding kunnen komen om met mijn geld te spelen om zelf het hoofd boven water te houden.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden