Los bericht bekijken
Oud 24 april 2019, 10:45   #10
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Dus samenvattend:

Als moslims het slachtoffer zijn waarschuwt onze media voor de gevaren van extreem rechts.

Als Christenen en Westerlingen het slachtoffer zijn waarschuwt onze media voor de gevaren van extreem rechts.

Bij onze verkiezingen waarschuwt onze media voor de gevaren van extreem rechts.

Bij de Brexit waarschuwt onze media voor de gevaren van extreem rechts.

Bij berichten over Trump waarschuwt onze media voor de gevaren van extreem rechts.

Bij Islamisering waarschuwt onze media voor de gevaren van extreem rechts.

Bij de ondergang van onze aardbol en milieu waarschuwt onze media voor de gevaren van extreem rechts.

---
Je zou er voorwaar nog extreem rechts van worden gewoon om ze een kloot te draaien.

.
Het is inderdaad ALTIJD recht dat de stoute punten moet incasseren.

Vrij recent veroordeelde de rechtbank er ééntje van het VB die naar het schijnt traangas in een agent zijn ogen gespoten had tijdens een 'staking'.

Die kreeg daar gelijk 10 maanden cel voor.

Dan denk je: en al die anderen van andere origine die mensen in elkaar slaan en winkels uit elkaar slaan dan?

Daar zegt men tegen: "Niet meer doen hé en ga nu maar naar huis"

Begrijpt u mij niet verkeerd dat mocht het waar geweest zijn dat de man traangas in de ogen van de agent gespoten heeft is dat een verkeerde actie. (zijn géén camerabeelden van naar het schijnt)

Om het geheel nog een ietsje dramatischer te maken toch nog even dit:

Heeft rechts gelijk en zal de Islamisering van Europa zal uitmonden in burgeroorlog!

Naar alle waarschijnlijkheid zal er verschil van mening zijn bij diegenen die het artikel even doorgelezen hebben.

Islam heeft maar 1 doel en dat is de wereld veroveren maar men lijkt dat nog steeds niet goed te begrijpen. (Waarom doet mij dat toch denken aan éne zekere Adolf?)

Laat ik deze dramatische post besluiten met: "Hallo politici & wereldleiders "
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 24 april 2019 om 10:47.
Universalia is offline