Los bericht bekijken
Oud 21 november 2011, 18:35   #41
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garlin Bekijk bericht
Wat zouden de door jou opgenoemde partijen dan moeten doen? Het is nog niet zoooo heel lang geleden dat belgie in vele landen in de wereld ging uitpakken met het feit dat ze door allerhande 'trucken van de foor' zoals NIA toch wel het beste land in de wereld waren om in te investeren. Ik meen zelfs te herinneren dat er in sommige journaals dan stukjes waren over buitenlandse politici of economen die daarmee niet konden lachen.

Naar mijn mening mag ieder land hier komen laten zien wat zij aanbieden aan de mensen. Als belgie of vlaanderen dan toch zo ongelooflijk goed is voor de mensen zullen er niet veel gaan. Het is dus bijgevolg aan het 'enorm goed bestuur' (lees - die multi-hoofdige draak die te groot is voor zijn eigen grot en al jaren aan dodelijk overgewicht lijdt)om er voor te zorgen dat het hier aantrekkelijker is.

Wees niet verwonderd dat er mensen zullen vertrekken, ginds hebben ze schijnbaar geen minister, en 10 commissies nodig voor elke belastingsbetaler. En ze leven er ook, hun land word ook bestuurd en blijkbaar nog zo slecht niet. Want wij staan al bijna 2 jaar stil, zij naar zover ik weet niet...
Het is duidelijk: op Jo zijn muur staan de geweren niet alleen naar buiten gericht.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden