Los bericht bekijken
Oud 9 november 2007, 14:52   #95
forumspook
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 5.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Neen, dat is niet aangetoond, integendeel.

Het Graz-verhaal is aantoonbaar fout, en bovendien in tegenspraak met jouw Rothschild-verhaal.

Je zal het echter nooit toegeven. De reden laat zich raden ...
Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik tot de overtuiging kom dat Adolf inderdaad een joodse grootva had...Zo een rijke jood die op de kamermeisjes kroop.Alle rijken deden dat, niet enkel de joden: de kamermeisjes, kokkinen en dergelijke hadden geen keuze.Als ze weigerden, werden ze onder een voorwendsel ontslagen, dikwijls nog met een (valse) beschuldiging van diefstal aan hun broek, zodat ze géén aanbevelingsbrief kregen, geen werk meer vonden en prostituee moesten worden. Dus maar liever toegeven aan de geile baas. In het ergste geval werden ze zwanger, en met wat geluk kregen ze dan een geldsom, of alimentatiegeld voor de kleine...
Wetenschappelijk bewijs heb ik niet inderdaad, ik luister naar mijn intuïtie, het past netjes in het plaatje, die verbitterde haat van Hitler tegen de joden word hier door beter verklaart...Halfbloeden nemen wel meer op fanatieke wijze positie tegen één van de rassen uit dewelke ze afstammen.

Laatst gewijzigd door forumspook : 9 november 2007 om 14:53.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden