Los bericht bekijken
Oud 30 december 2016, 14:56   #161
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Kijk bij schooluitstappen met overnachting zullen 17 leerlingen Woody pyjama's dragen en drie niet, die drie zijn dan meestal, andersgekleurden (behalve de geadopteerden die doen natuurlijk mee), niet prettig voor die kinderen maar kom, wat ik nog straffer vind is dat die anders gekleurde leerlingen) op de jaarlijkse veldloopt geen T-shirt van de school hebben om te dragen zoals de rest.
Zoals u misschien weet is er elk jaar een scholenveldloop waaraan vele scholen deelnemen natuurlijk, elke school heeft zijn eigen turnshirts met logo en elk jaren zie ik kinderen die gewoon in hun dagelijkse kleren deelnemen aan die loop, dan denk ik, kan er nu echt geen 12€ af voor een uniforme t-shirt van de school, hoe moeten die achteruitgestelde (door hun ouders onverschilligheid of gierigheid) zich voelen? Er zijn er die zelfs die in turnles hun dagelijkse kleding dragen. Zielig
Dan moet de school maar consequent optreden. Bij onze middelbare afdeling zijn de regels duidelijk. Wij doen ook mee met de schoolloop. Geen t-shirt, geen deelname.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden