Los bericht bekijken
Oud 8 januari 2007, 07:37   #3
Luc D
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 15 oktober 2006
Berichten: 19
Standaard

Ik geef het grif toe, er worden fouten gemaakt door sommige mensen qua financiëring, maar iemand die een vrouw verkracht krijgt dikwijls meer begrip dan iemand die , vaak buiten eigen schuld, in de financiële problemen geraken. U kan maar beter een bank overvallen, of een oude madam. In zowat 6 maand en wat voorwaardelijk ben je er vanaf. Als je daarentegen je tegenslagen op een legale manier probeert op te lossen krijg je 5 tot 15 jaar.
In ons geval zijn we in een collectieve geraakt op aanraden van het OCMW van Brugge. We moeten wel zeggen dat er geen tv camera in de buurt was dus ze niet konden afgerekend konden worden op hun desintresse. Toen onze dochter geboren werd was ( en is ) ze hulpbehoevend. Zo lag ze na 1 week al in Leuven voor een openhart operatie, alle dagen antibiotica, aërosols, kine, .......... Een maand voor de geboorte heb ik een arbiedsongeval gehad. 4 maand geen wedde, 1 jaar geen kindergeld, want zolang hebben ze nodig gehad om te geloven dat onze dochter invalide was (is). Het kindergeld voorschieten was voor het OCMW ondenkbaar een collectieve was de oplossing.
Als je dan bij een bemiddelaar komt die er een sport van maakt je elke week om een check te laten komen ben je helemaal zoet. Als je er dan een opmerking over maakt doet hij het volgende. Hij elke check op naam van mijn echtgenote en belt naar de bank dat ik de checks niet meer mag afhalen daar we gescheiden zijn ?????, Het gevolg....mijn echtgenote moet elke week een dag verlof nemen of we hebben geen centen. Het enige probleem is dat er 52 weken zijn en je maar 24 verlofdagen hebt. Gevolg echtgenote na een tijdje ook zonder werk. Daar zijn we bijna in positie klaargezet voor een jarenlang misbruik. En meneer de advocaat heeft bewezen dat hij macht heeft over je, tenminste dat dacht hij.
Dan kunnen we nog voorbeelden geven van andere onmenselijkheden; BV U bent zwanger van een tweeling, krijgt geen extra centen, maar wordt naar Poverlelo gestuurd om eten dat over datum is. ( er stond toen meer dan 13.000 € op een rekening, maar dat wisten we toen nog niet ) . Mijn echtgenote krijgt een miskraam, de kinderen leven nog 1 uur en de ander 1h15 min. In deze korter periode krijgen ze een hersenbloeding ed. Als je dan denkt dat je ze rustig kan begraven, vergeet het maar je moet schooien om een kist in het ziekenhuis en een kruis hebben we gratis gekregen. ( de kist was gratis van het ziekenhuis ) de meer dan 2000 € die we ( allé de bemiddelaar ) van de kindergeldkas en ziekenbond gekregen hebben is als ereloon in de bemiddelaar zijn zak verdwenen. Hoezo de maatschappij is verzuurt ?????? Meneer Vandelanotte U bent een idioot die dringend uit Uw ivoren toren dient te komen voor U eren opmerking maakt over mensen van wie het leven een strijd is. Hij heeft wel 50 € gegeven om de begraving te betalen, U ziet het hij is de goedheid zelve.
Oja, dit was ironisch bedoelt.
De beslagrechter geeft blijk in zijn vonnissen van serieuze partijdigheid. We hebben geprobeerd om de orde van advocaten in te schakelen, het is niet gelukt en in het volgende vonnis krijgen we een veeg uit de pan en ik quote "...........Ook al schrijft U blijkbaar naar Kortrijk." Ik word verweten dat ik niet werk, het attest van de controlearts dat ik toen absoluut niet mocht werken heb ik achteraf zelf weer uit de vuilnisbak gevist.
En de bemiddelaar dreigt ons af met de woorden dat de burgemeester op zijn feestjes komt ( daarmee bedoelt hij waarschijnlijk Mr Moenaert ) dus dat we ons beter wat rustig houden. Als je de burgemeester dan met die uitspraak confronteerd zit hij naar jouw te kijken van ja en ........... ? Een mens zou van minder verzuren.
De enigen die zich in deze zaak intresseren zijn VZW Eldero ( vlaams belang ). Wij zijn natuurlijk niet stom. Hoeveel stemmen hadden ze weer en hoe zouden ze eraankomen ? Ons enige alternatief is niet meer stemmen want de politiek is toch van en voor het volk ? Naah niet in België.
Waarde heer politici een welgemeende F*** Y** Gezondheidszorg ? Armoedebestrijding ? Laat me niet lachen
Luc D
Luc D is offline