Los bericht bekijken
Oud 26 december 2015, 11:11   #25
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Redden door meer te betalen en niets meer of minder te krijgen van waar je recht op hebt.

Was jij het niet die praatte over een contract dat je over je ambtenarenstatuut en ambtenarenpensioen had afgesloten met de overheid en waar ze niet aan mogen komen.

Wel, qua sociale zekerheid hebben we dat allemaal met de overheid en daar moet jouw belastingpartij ook vanaf blijven.

De oplichters zitten in jouw partij.
Ik word nog altijd elke maand bijna 100 euro afgetrokken van mijn pensioen, onder de naam "solidariteitsbijdrage".
Dat is toch niet niks.
Maar ok, ik begrijp dat.

De regering en vooral de nva, begrijpen anderzijds dat ze mij nu niet plots moeten gelijk stellen met een gepensioneerde uit de privé, want dat zou oneerlijk zijn: de regels van het spel aanpassen tijdens het spel.
Had men mij toen ik 40 was, gezegd dat er een zeer grondige wijziging zou komen voor mijn pensioen, dan had ik nog alle kansen om over te stappen naar de privé. Om er meer dan het dubbele te gaan verdienen.

Geen communist die daar een speld tussen kan krijgen.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden