Los bericht bekijken
Oud 3 september 2020, 23:38   #121
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.662
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
1% per jaar dat is 30% in een generatie.
Dit gaat over de totale bevolkingsgroei , niet over bevolkingsgroei door immigratie!
Wat ik kan vinden is dat er in 2019 in belgië , 0,54 % bevolkingsgroei was.

Citaat:
In de laatste 10 jaar zijn er 710.000 belgen bijgekomen, terwijl er meer sterfgevallen dan geboortes zijn.
Al 10 jaar lang ?
Citaat:
Dat zijn dus allemaal migranten die hier binnen gelaten zijn.
En die zijn bij lange na niet allemaal moslim !! hooguit een procent of 25 van die immigranten.

Citaat:
Dat zijn aantallen die we nog nooit eerder in de geschiedenis gezien hebben in gebieden waar geen oorlog of natuurramp voorkomt.
U heeft dat geresearched?
Een halve % bevolkingsgroei is nog nooit eerder vertoond??


Citaat:
15 jaar geleden zag je geen enkele hoofddoek in de kleinere steden.
Als je vandaag in veel van die steden rondwandelt moet je slalommen tussen de verse migranten.

Ze zijn nochtans niet verhuist, want in de grote steden is hun aantal ook nog sterk toegenomen.
De meerderheid van immigranten die nu binnenkomen is niet eens moslim.
En zoals ik al zei , in nederland geen groei in het percentage moslims, in de afgelopen 10 jaar !
Terwijl veel mensen denken dat er nu sprake is van 20 % moslims. Ze hitsen elkaar op met paranoïde angst scenario's.

En juist moslims bevinden zich vaak onderaan de maatschappelijke ladder,en hebben daardoor weinig slagkracht in de politiek en zijn bovendien ook nog sterk verdeeld !
Het is ieders goed recht om geen moslim immigranten te willen, maar als men dat baseert op zaken die evident niet waar zijn moet er tegengas gegeven worden.
Ik begrijp de gevoelens van velen hier , ik irriteer mij ook aan de op straat hangende arrogante , intimiderende groepjes immigranten , die met harde stemmen in een onverstaanbare taal, stoer staan te doen, bijvoorbeeld.
Maar met de extreme scenario's en hysterie heb ik weinig.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden