Los bericht bekijken
Oud 11 september 2020, 07:55   #136
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Natuurlijk want in eerste instantie is de opdracht van een land om voor de eigen bevolking te zorgen; om de eigen democratie in ere te houden; om de eigen vrijheid en veiligheid te waarborgen... Om in het land de elementaire mensenrechten te waarborgen...
Dus indien men inziet dat een overdreven doorgevoerde immigratie van de ene of andere groep die bestaansrechten van het land in het gevaar brengen; heeft dat land elk recht en zelfs de plicht om op te treden en zelfs de grenzen te sluiten voor meer ongewenste gelukzoekers bij hen...
2! Klopt wat u schreef.

Pijnlijk detail is wel dat daar een vreselijk grote MAAR achter staat achter het voor eigen bevolking zorgen.

Binnenkort mogen wij er nog wat verwachten:

Brand vluchtelingenkamp Lesbos: Frankrijk en Duitsland werken aan gemeenschappelijk plan

p.s.

Aan het aantal kinderen dat erbij lopen ga ik van het standpunt uit dat er in de landen waar zij vandaan komen nog niet al teveel aan de hand is want ik denk niet dat als er in de straat/land waar je woont alle dagen een kleine oorlog aan de gang is, dat je nog véél zin hebt, om over te gaan om nog kinderen op de wereld te zetten.

Laat ik het dan maar houden op soortbehoud?

Ik beschouw die hun tochten nog steeds als "Het paard van Troje" verhaal.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 11 september 2020 om 08:03.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden