Los bericht bekijken
Oud 13 april 2016, 13:38   #5
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deo Bekijk bericht
Ja Nr 10 dan ben je niet mee .
Er zijn vele spaarders geld verloren aan de Kobelco Holding NV na 3 maart 2008
Ik geef hier aan dat er een gedirigeerd systeem achter zat van NV record Bank door voorkennis van hun Filiaalhouders die belangrijke info hadden op 3 maart 2008.
Door Controle van permanente monitoring op Record bank filialen is die verschuiving van grote sommen geld perfect waarneembaar en NV record Bank liet dit toe zonder dat zij daar ""één euro ""aan verdienen?
NV record bank en hun filiaalhouders wisten eind 2007 al dat het een bad investering was en wisten dat die gelden van contracten na 3 maart 2008 nooit werden terug betaald.(toch liet NV Recordbank dit nog toe!!)
Door dergelijk systeem is er ooit ene Jean-Paul van Rossem veroordeeld .
Ik denk dat dit forum ook mag dienen om dit aan de kaak te stellen.
Kobelco gedupeerden mogen natuurlijk ook reageren , maar denk dat die met hun zaak in Antwerpen liever op de achtergrond blijven tot er een uitspraak komt.
Ik zie niet goed in hoe Record Bank kan aansprakelijk zijn voor een product dat niet van hen is en zij ook niet verkopen.
In principe is het zo dat de meeste agenten met Record Bank een contract hebben waarin het hen niet toegelaten is producten van andere financiële instellingen te verkopen, maar dat is niet bij iedereen zo.
Maar doen ze het toch, hoe kan dan ooit Record Bank verantwoordelijk zijn?
Maar goed, ik ken het dossier niet.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden