Los bericht bekijken
Oud 19 maart 2020, 16:01   #24636
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.676
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Als moslims stemmen horen denken ze dat er iets religieus aan de gang is, shizofrenie is iets wat ook veel meer voorkomt bij moslims.

geestelijke gezondheid is hier ook nog wel een taboe, al is dat veel verbeterd de laatste jaren
Ik had er eergisteren zo eentje in mijn trein. Had al een paar keer serieus horen roepen en slaan en ben gestopt omdat ik gezien had dat de treinchef op het tweede stel bleef en ik voor de andere reizigers vreesde. Bleek één verwarde 'jongere' op het voorste stel te zitten die op z'n eentje compleet aan het tilt slagen was, er zat voor de rest niemand op het stel. Ik ben er eens goed tegen uitgevlogen en heb hem voor de rest van de rit niet meer gehoord. Dit is het nieuwe normaal en al wie er iets van zegt is een racist.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden