Los bericht bekijken
Oud 26 februari 2021, 08:11   #176
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aton Bekijk bericht
Hoe kun jij toch zo onwetend zijn... De slang is het symbool van kennis en wetenschappen en heeft niks te maken met de duivel ( wat ook maar een belichaming is van het kwade ). Je moet Genesis er maar eens op naslaan, maar dan wel zonder gekleurde bril als je indoctrinatie goeroe het toelaat ten minste.
Oh toch wel. De slang is ook op het hoofd van faraos te zien. God gebruikt daar met de staf van Aaron ook een slang om de magiërs van de farao te kijken te zetten.
De slang is volgens deze wereld dan wel symbool voor kennis en wetenschap, het is ook een indicatie van zonde/gif/dood. En hoewel meeste kerken het faliekant oneens met me zijn; deze wereldse mensen streven de geest van de anti christ na. De slang in de wetenschap kan voor politiek beleid toegepast,worden. Zie bv het sociaal Darwinisme en Hitler.

Ik ben inderdaad geïndoctrineerd op vrijwillige basis. Daarvoor was ik gemassavormd door mensen die me brainwashte deze wereld gelijk te worden. Kennis en wetenschap is goed, maar kan ook veel ellende teweeg brengen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden