Los bericht bekijken
Oud 26 februari 2021, 10:24   #178
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.782
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Oh toch wel. De slang is ook op het hoofd van faraos te zien. God gebruikt daar met de staf van Aaron ook een slang om de magiërs van de farao te kijken te zetten.
De slang is volgens deze wereld dan wel symbool voor kennis en wetenschap, het is ook een indicatie van zonde/gif/dood. En hoewel meeste kerken het faliekant oneens met me zijn; deze wereldse mensen streven de geest van de anti christ na. De slang in de wetenschap kan voor politiek beleid toegepast,worden. Zie bv het sociaal Darwinisme en Hitler.
De slang is een vrij onschuldig dier in vergelijking met het kwaad der mensen en nog meer in vergelijking met God, die ook zelf de duivel is, hem zelf heeft geschapen.

Satan als uitvoerder van Gods raadsbesluiten

Satans macht is geen almacht. Wij moeten niet vergeten, dat Satan in zijn macht te allen tijde onderworpen blijft aan Gods almacht. Zonder Gods toelating is Satan niet in staat om ook maar iets te doen.

https://www.holyhome.nl/bijbelstudie-321.html

Citaat:
Ik ben inderdaad geïndoctrineerd op vrijwillige basis. Daarvoor was ik gemassavormd door mensen die me brainwashte deze wereld gelijk te worden. Kennis en wetenschap is goed, maar kan ook veel ellende teweeg brengen.
Goed en kwaad gaan tezamen, waar veel licht is, is ook veel schaduw en duisternis.
Maar uit de duisternis wordt het nieuwe licht geboren, dat mijn nieuwe bijbel is.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden