Los bericht bekijken
Oud 30 november 2018, 09:16   #23
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
... euh uw zotte extremiteiten interesseert niemand.

Met een pickup ga je off road camperen.

... stopcontacten, USB-ports in overvloed. Electronische apparaten kun je aansluiten dat het een lieve lust is.

Het gaat nog altijd over die TIVIAN. (Pickup of SUV)

Tijdens camperen (best ergens waar 4g is) kan die pick up alleszins genoeg stroom leveren voor allerlei electrische dingetjes, wie weet nog een paar zware stopcontacten als extra-optie nemen, want die drie in de link zijn beperkt tot 400 Watt (110 VAC/60 Hz apparaten-US)

En je hebt gelijk, de extermiteiten die ik doen interesseren niemand.

Hoeveel leden hebben de Belgische 4X4 clubs?
Hoeveel leden heeft de Belgische Scoutsbeweging?
Hoeveel leden hebben de Belgische Airsoft clubs?


Ik denk dat je verbaast zou opkijken als je zou weten met hoeveel mensen wij zijn, die dergelijke extremmiteiten doen.
Er zijn zelfs winkels die niets anders verkopen dan materiaal voor dergelijke extremiteiten.
Goed draaiende winkel met een grote omzet.



Denk je nu echt dat je overal GSM bereik hebt?

Maar ik ga wel even heel grof worden.
Je komt hier af met een voertuig dat ontworpen is om onder extreme omstandigheden te gebruiken.
Een voertuig om onder zware belasting te gebruiken.

En mensen die een dergelijk type voertuig kopen, die doen dat niet voor de sier, maar juist om exterme dingen te gaan doen.

En dat autoproducenten zo veel tijd, geld en energie steken in het ontwikkelen van een dergelijk voertuig wil zeggen dat er wereldwijd grote vraag is naar voertuigen die de extremiteiten die ik je voorschotel aankunnen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden