Los bericht bekijken
Oud 17 mei 2016, 17:21   #261
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Ok, ik snap het al.
Hypothetisch en abstract denken is uw ding niet.
Tja, u beschuldigt mij van egoisme, en dictatoriaal gedrag tegenover u persoonlijk... Was dat abstract?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht

Dat verklaart meteen waarom je zo tuk bent op voorbeelden (die je vervolgens negeert als ze niet in je kraam te pas komen)
Eu ... ik heb geen enkel van uw voorbeelden genegeerd, maar zeer vlot van tafel geveegd met argumenten. Ik kan hier een hele lijst van mijn voorbeelden voorleggen die u opzettelijk hebt genegeerd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht

Ik zal dat wat je maar niet schijnt te vatten nog eens in een voorbeeld gieten:
Het recht om te denken wat je wil, kan en mag absoluut zijn, omdat het onvervreemdbaar is, en niet hoeft afgedwongen te worden, ook als iemand anders jou dat recht niet zou gunnen, en zelfs als iemand het bestaan van dat recht zou in twijfel trekken.
Maar waarom antwoordt gij niet op mijn vorige commentaren op dit niet bestaand recht? Waarom zou ik u dat niet gunnen?
Waar zeg ik u dat ik u dat niet gun??

Wat voor zin heeft het om dat 'recht' af te dwingen, niemand kan in uw hoofd gaan en uw gedachten lezen!
Uw slachtofferisme waar gij pretendeert dat iemand het zou kunnen afpakken is zielig. Dat ge mij daar dan nog van beschuldigt is hopeloos.

Maar wacht ... u bedoelt het 'abstract' ....
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden