Los bericht bekijken
Oud 3 februari 2013, 18:24   #16
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Helaas is dat te wijten aan het gebrek aan ruggengraat bij de Vlamingen. Het is spijtig om dat te moeten vaststellen maar het is nu eenmaal niet anders, veel Vlamingen zijn bange, laffe wezels die diep in hun binnenste met veel opgestapelde frustraties zitten.
Ik zou hier wel willen nuanceren.

Vlamingen zijn getraind (gebrainwashed, gehersenspoeld, gedwongen, geprogrammeerd) om
- geen geweld te gebruiken
- klacht neer te leggen bij de armen der wet
- de wet te volgen
- de Staat te gehoorzamen

Men heeft dus eerst muilkorfwetten gestemd die ervoor zorgen dat enig onbehagen bij de "bange blanke man" alvast niet meer mag geuit worden (want dan ben je racistische xenofoob) en indien het onbehagen ietsiepietsie groter wordt en je vb. wordt ineengeklopt dan kom je wel helemaal achteraan te staan. Je kan dan de arm der wet proberen te contacteren, maar dan krijg je regelmatig te horen dat zij "daar niet voor bevoegd zijn".
Neem je dan het recht in eigen hand, dan weet iedereen dat ze daar net wel voor bevoegd zijn.

Ik hoorde recent nog iemand fulmineren omdat zijn dochter werd geweigerd voor een job als leerkracht (alle diploma's en voorwaarden waren in orde) omdat ze geen allochtoon was! Hij ging daarover klacht neerleggen maar kreeg als antwoord dat ze daar niks tegen konden doen.

Dat zijn de tekenen van invasie en kolonisatie . En degenen die van in het begin hun mond opendeden worden gebrandmerkt en als een soort van insecten bekeken.
Nu beginnen ze aan de depersonificatie van BDW.

Ik wens hen die daaraan meewerken, allen besneden dochters toe!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 3 februari 2013 om 18:24.
circe is offline   Met citaat antwoorden