Los bericht bekijken
Oud 7 november 2007, 16:49   #15
forumspook
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 5.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Je slaagt er zelfs in jouw eigen roddels vals weer te geven.
Het gaat om Hitler's vader.

Trouwens, je citeert (weer eens) Langer, maar deze gebruikte zelf het boek van Koehler als bron.
Zoals gebruikelijk "vergeet" je de conclusie van Langer over deze roddel:

Maw, hij vermeldt het, noemt het "slim evidence", en bouwt er niet op voort.

Er is helemaal geen discussie of het een roddel is. Het is een roddel: een bewering zonder de minste fundering. Integendeel zelfs, zoals gemakkelijk na te trekken.

Het is overigens niet aan mij om te bewijzen dat het zowiezo onwaar is. Het is aan wie een bewering post om ze te bewijzen. Dat kan je met jouw roddel niet, en ik wacht op wat Babylonia van zijn/haar bewering kan bewijzen.

Neen, het past echter wel in jouw fantasiewereld, en daarom wil jij in deze roddel geloven.
Firestone, uw hardnekkige ontkenning over de mogelijkheid dat Hitler de kleinzoon van een geile rijke jood zou kunnen zijn lijkt mij enorm emotioneel geladen. Per slot van rekening , die rijke stinkerds in die tijd hadden de gewoonte om hun kamermeisjes vol te poeppen, dat is echt geen nieuws, en dit of ze nu jood waren of niet.
Daarom deze, mischien indiskrete vraag : bent u zelf jood(se) ? En zo ja, afkomstig van welk land ?
forumspook is offline   Met citaat antwoorden