Los bericht bekijken
Oud 20 juli 2017, 16:04   #1152
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Zo hoort u het ook eens van een ander. Half Antwerpen hangt aan de coke. De Wever en Muyters doen niet anders dan wat straatschoffies oppakken met weed oppakken en de boel ondergronds duwen. De Wever had marketeer moeten worden. Hij doet dat beter dan de professionele marketeer Janssens, de mensen wijs maken dat alles goed gaat.

Edit : geen commentaar op de docu in de link vanuit het stadhuis ...

Ik vond al dat er zo verdacht veel progressieven positief over De Wever spraken. Allemaal coke snuivers. :]
Uiteraard worden de grote jongens met rust gelaten, die zwanzen er dan ook niet mee en gezien de fysieke kwetsbaarheid van politici en hun familie, worden de spilfiguren veelal met rust gelaten, ttz, zolang die zich ‘aan de regels’ houden.
Toen ik in de jaren ’80 in ’t Antwerps nachtleven werkte, kende ik zowat elke dealer, gaande van degene die per gram verkocht tot degenen die de boel per lading importeerden.
Heb dikwijls genoeg die laatsten dure feestjes zien bouwen met BOB-ers ea politiefunctionarissen en als er al eens nieuwe concurrentie kwam aanzetten, dan werd die na enkele maanden met groot pahoe opgepakt, terwijl de ‘gekenden’ met rust werden gelaten.
Vandaag is het niet anders en Bartje weet dat ook.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden