Los bericht bekijken
Oud 27 november 2002, 09:18   #28
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.051
Standaard

Jos Verhulst schreef:

Citaat:
Ik moet in die multiculturele samenleving van u belasting betalen om mijn eigen belastering van staatswege te financieren
Dit is een terechte blaam aan het centrum Leman. Wraakroepend zelfs.

Gaat datzelfde centrum ook Jahjah aanpakken voor het aanzetten tot racisme tegen zijn gastland?

En hoe zit het nu precies met de criminalitietscijfers die niet meer mogen bekendgemaakt worden door de federale politie als ze niet in het kraam te pas komen van wat onze "democratische" premier ons zopas voorloog?
Niet dat dit nieuw is want ook onder het bewind van de regering waarin Van Parijs zetelde hoorde ik van een insider in de toenmalige rijkswacht dat de ware cijfers die zij ter beschikking had, niet mochten vrijgegeven worden.

En dit noemt men dan een "rechtstaat". Een waar het volk systematisch wordt voorgelogen en gemaniuleerd door zijn machthebbers.

En wat is hun eigenlijke doel met dit alles
Ons willoze en geïndoctrineerde slachtoffers maken van hun onovertroffen en onmogelijk in vraag te stellen "wijsheid"?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden