Los bericht bekijken
Oud 14 augustus 2019, 16:03   #85
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ok...wel blijven ademen ondertussen hoor.
Is alcohol een drug? Ik neem aan dat je dit erkent.
Toch heeft ieder dienstencentrum een cafetaria waar bewoners aan zeer lage prijzen, bier, wijn of een glas port kunnen krijgen, niemand die daar een probleem van maakt.
Dat houdt niet in dat niemand een probleem met alcohol kan hebben, ook onder bejaarden komt dat voor.

Toch roept niemand" dan moet iedere vorm van alcohol verboden worden".
Omdat en die redenering moet u aan kunnen, het probleem bij de gebruiker zit en niet bij het product.

Blijkbaar laat u die logica ineens los wanneer het om cannabis gaat, anders minder schadelijk dan alcohol. Nochtans, mocht beiden legaal zijn, zouden even goed ouderen daar toegang tot hebben.
Wat daar ineens " walgelijk " aan is, kunt u niet echt uitleggen.

Met andere woorden, niet enige logica maar puur uw emoties staan in uw redenering centraal, prima hoor, maar brul dan niet dat logica walgelijk is.
Cannabis doet eetlust toenemen, vermindert ook vaak pijnklachten, wie bent u om even te stellen dat ouderen ( zodra het legaal is) daar geen toegang tot mogen hebben? Wie bent u trouwens om te gaan bepalen wat ouderen wel of niet mogen?
Ga je nu beweren dat die mensen collectief psychotisch worden?

Dat vind ik nogal betuttelend, ben ik geen voorstander van, denk dat die mensen er baat bij kunnen hebben, net zoals dat glas wijn, of stuk taart.


Ik geef wel toe, u heeft een schitterend gevoel voor dramatiek!
Uw ziekelijk gebrabbel interresseert me geen knijt:

Hier lees dit eens:
https://www.volkskrant.nl/wetenschap...VsdyHje7HuWqlz

En dezen boecht wilt gij aan kwetsbare mensen geven??

ziekelijk! effenaf ziekelijk!

100% zeker dat gij ook voor euthanasie zijt in de breedste zin van het woord, zodat we ook gemakkelijk af kunnen van die vieze oude mensen, die niets anders doen dan klagen en zagen.

ik heb meer respect voor de fundamentalistische visies van JdvB (waar ik het ook 100% mee oneens ben) dan voor uw gestoord egoistisch wereldbeeld. Bij JvdB is er nog iets of wat compassie
.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 14 augustus 2019 om 16:05.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden