Los bericht bekijken
Oud 13 februari 2017, 02:14   #1193
orfeus5412
Gouverneur
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 1.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Ik vraag me dan toch wel af waar die claim van 500 biljoen op gebaseerd is, als daar nergens sporen van te vinden zijn. Geen enkele overheid of belastingsdienst slaagt erin hun fortuin op te sporen, maar gelukkig zijn er de dappere zielen van Worden Wij Wakker en andere door en door betrouwbare, heldere en mentaal stabiele internetspeurneuzen die slagen daar waar anderen vast lopen...
Citaat:
De Rothschild familie (alledgedly, naar verluidt, volgens sommigen, ik heb even geen zin in een rechtzaak, waar ik het over heb is uiteraard puur ongebaseerde mythologie) fraudeert, chanteert, beïnvloedt en manipuleert al 200 jaar sinds de Waterloo activiteiten. En zijn sindsdien eigenaar van de pers (Reuters en Associated Press, welke input is voor alle Nederlandse nieuwsvoorziening) en de Engelse Munt, en zijn de baas van de Bank of England. De goudmarkt in Engeland is van hen maar in werkelijkheid is de wereldwijde goudmarkt van hen, ze hebben de controlerende macht in Shell, ze beheren het vermogen van de Black Nobility (de koninklijke families van Rome van voordat Italië daar de macht overnam) van het Vaticaan, ze zijn mede-eigenaar en mede-oprichter van de Federal Reserve (eigenlijk staan nagenoeg alle centrale banken onder hun macht, in ieder geval ook de DNB en de ECB), etc, etc.
Natuurlijk is dat niet uit te pluizen... als zij zelf bepalen wat Reuters en Associated Press mogen uitbrengen.
Maar hun fortuin hebben zij vergaard over de loop van ettelijke generaties waarvan in den beginne neven en nichten met elkaar huwden, kwestie vh geld in de familie te houden.
Die 500 biljoen is slechts een schatting, er is blijkbaar geen grote handelsactiviteit waarin zij geen aandeelhouder zijn (grondstoffen, energie, edele metalen en dies meer).
Nu hebben ze de USA op het oog - een recente link http://www.tijd.be/markten_live/nieu...utm_source=SIM
orfeus5412 is offline   Met citaat antwoorden