Los bericht bekijken
Oud 15 oktober 2004, 15:41   #14
Brabo
Parlementslid
 
Brabo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 april 2003
Locatie: Erewhon
Berichten: 1.744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Ik wens mij trouwens (voorlopig) niet te mengen in deze discussie, maar ik wil er toch wel even op wijzen dat uw bewering: "Trouwens, hoe hoger het loon, hoe groter de koopkracht.", niet correct is. Als we immers zouden beslissen om vanaf morgen iedereen zijn loon te verdubbelen dan zou iedereen zijn koopkracht gelijk blijven.
Daar ben ik dus mee in de fout gegaan, achteraf bekeken was het nog een ongelooflijk idiote fout ook. Hopelijk heb ik verder niet teveel stommiteiten begaan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim, die mijn privé post ongevraagd binnenviel
DOMME MILJAAR


Brabo, wegens incompetentie van mijnentwege heb ik -als moderator van dit forum - per abuis in uw post zitten typen in plaats van een nieuwe te schrijven...

Uw tekst in kwestie is dus foetsjie...

Duizend maal excuses. Ik ga dat systeem hier een keer grondig onderzoeken om zulke stommiteiten te voorkomen in de toekomst.

Als het enigszins een troost mag wezen: gelukkig heb ik al uw stukjes tekst als citaten zitten opnemen in mijn post hieronder, dus is het nog niet helemaal verdwenen.
Ik meen me uit die post te herinneren dat ik beweerde dat met jou discussiëren soms behoorlijk vermoeiend kan zijn. Leuk dat je dat nog even kwam bevestigen.

Laatst gewijzigd door Brabo : 15 oktober 2004 om 15:43.
Brabo is offline   Met citaat antwoorden