Los bericht bekijken
Oud 5 mei 2021, 20:25   #134
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Daar heb ik het niet over he. Ik heb het uiteraard over nieuwe golven (van paniek) en nieuw gemaatregel en oud gemaatregel dat maar niet zal verdwijnen, he. Je denkt toch niet dat het nu "voorbij" is hoop ik. We krijgen nu in het beste geval een pauze in het sanitaire gebeuren, en het is verre van zeker dat het gemaatregel verdwijnt voor het weer herbegint he binnen 4 maanden of zo. Dit soort virussen begint normaal gezien vanaf augustus weer toe te nemen he. We hebben dus nog mei, juni, en in juli zal er misschien al een begin van paniek zijn bij de "experten", maar het kan ook nog 1 of 2 maanden uitblijven he.

Met andere woorden, we zullen waarschijnlijk in dit dictatoriale regime blijven leven, met een schijnversoepeling gedurende enkele maanden, waar het zaadje gelegd wordt voor het finale Big Brother gedoe met iets dat voorlopig nog "vaccinatie pas" heet, en nadien de Brave Burger pas zal worden van "goed gedrag en brave zeden".
Tenzij de immuniteit erg robuust blijkt te zijn, of toch voldoende robuust om langdurig zware ziekte te vermijden.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden