Los bericht bekijken
Oud 28 juni 2018, 07:48   #5
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.859
Standaard

We zien hier hoe "de pers" probeert te provoceren.Ik kan me niet voorstellen dat er in dat recente akkoord tussen de VS en Noord-Korea al grote,absolute,betonnen verbodsbepalingen zullen staan....

Zo werkt dat niet.

In de huidige fase ,lijkt mij,was het er vooral om te doen om de opbod-communicatie te stoppen en escalatie op het Koreaans schiereiland te vermijden.Dat doen beide partijen met zekere gestes...Wat nog niet afgespoken was is nog niet afgesproken.Tenslotte is ook de VS bezig aan een herontwikkeling van zijn nucleair arsenaal...

Zoals de Amerikaanse President al aankondigde net na dat onderonsje met de Noord-Koreaanse leider zullen er nog vervolg-meetings zijn....

We mogen vrij zeker zijn dat meteen de Chinese Volksrepubliek en de Russische Federatie vrij goed ingeseind werden....Ook met hen is er totnogtoe een zekere escalatie,en wat betreft Rusland heeft de Amerikaanse President al enkele visjes uitgesmeten,het is duidelijk dat het Witte Huis de relaties met de Russische Federatie weer wil verbeteren.(en als daarvoor de NATO of de relaties met de EU op een dag op het kapblok zouden liggen....so be It)
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 28 juni 2018 om 07:50.
kelt is offline   Met citaat antwoorden