Discussie: links of rechts
Los bericht bekijken
Oud 3 juli 2018, 13:45   #123
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
U bent totaal gehersenspoeld door decennia koude oorlogspropaganda.
De dissidenten, zoals altijd en overal, waren slechts een zeer kleine minderheid van de bevolking, minder dan 1% in de jaren 50, 60 en 70.
Andersdenkenden worden door de VS ook niet zacht aangepakt, Assange zit nog steeds in de Ecuadoriaanse ambassade in Londen.
Uw cijfers zijn regelrechte leugens. Product van linkse propaganda.
Trouwens niks gehersenspoeld. Feiten, helaas van nogal kortbij. De echte 'gehersenspoelden' zijn diegene die tegen beter weten in communisme blijven verdedigen, een criminele ideologie die over miljoenen lijken loopt en het nog goedpraat ook. Daar ben jij ook bij: je commentaren over de studentenopstand in China die in bloed en lijken gesmoord werd waren daar een weerzinwekkend voorbeeld van.
En: spreek niet over de USA. Het is niet omdat ik het ene afkeur dat ik het andere goedpraat, wat verkeerd is, is verkeerd, onafhankelijk van de kleur. Zo beperkt en geïndoctrineerd ben ik niet, een ingesteldheid die je duidelijk niet begrijpt...
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman

Laatst gewijzigd door DewareJakob : 3 juli 2018 om 13:49.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden