Discussie: De oneindigheid.
Los bericht bekijken
Oud 10 augustus 2018, 08:35   #380
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Hoeveel publicaties in wetenschappelijke tijdschriften heb je eigenlijk al Harry ?
Geen enkele, want de wetenschappers zijn veel te dom om er ook maar iets van te willen begrijpen.
Citaat:
Ik vraag dat omdat ik niet direct iets van jouw hand kan terugvinden, behalve uiteraard de verwijzingen naar Matthijs van Boxsel met wie je het niet eens bent. https://www.bol.com/nl/p/morosofie/666879072/
Matthijs geeft ook geen enkele reden waarom mijn atoomtheorie zo dom is, dit omdat hij zelf erg dom is.
Citaat:

Heb je eigenlijk 1 solide publicatie ? Of ben je volledig in de hobby sfeer blijven hangen ?
Ik ben verscheidene keren op de teevee geweest en op de radio en in diverse bladen is mijn atoomtheorie gepubliceerd.

Op mijn website kan je dat vinden bij Media.

Maar mijn atoomtheorie is zo enorm revolutionair dat de mensen er helaas niks van willen weten.
Ze zijn bereid allerlei onzin te geloven, maar de waarheid willen ze niet weten, omdat het ver boven hun verstand uit gaat.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden