Los bericht bekijken
Oud 11 augustus 2018, 11:48   #1
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.783
Standaard Topbankier Ronald Bernard: "extreme chantage in de hoogste bankierskringen"

Interview met Ronald Bernard die terugblikt op zijn carrière als topbankier.

Een interessant gesprek van 40 minuten waarin hij veel geheimen prijsgeeft over de top van de bankierswereld. Het beïnvloeden van wisselkoersen voor politieke doeleinden, onder andere.

Het hele verhaal houdt steek en is gedetailleerd. Maar op minuut 24:50 verwijst hij naar een bijeenkomst op een Satanistisch ritueel waarbij hij uitgenodigd werd. De bedoeling was dat men chantabel werd gemaakt (zeer nuttig om mensen in topposities te hebben die chantabel zijn) en daarvoor gebruikte men volgens R.B. een kinderoffer. Wat hij weigerde, en dit was het einde van zijn carrière.

Dutch banker exposes Satanic rituals at the highest level

Bernard wordt ook zeer emotioneel op het moment dat hij dit bespreekt.

Ik weet dat 85% van de politics.be populatie het wegzet als krankzinnig voordat ze de video bekeken hebben, maar de tactiek houdt wel steek. Doet ook denken aan de Dutroux affaire die niet meer onderzocht werd zodra er linken waren naar de politiek.

Begin al maar met de labels "goedgelovig" "conspiracy" etc etc

Ik vind het veel te gedetailleerd om nep te zijn, en ik denk niet dat zelfs Leonardo Di Caprio erin slaagt om het moment op 24:50 zo goed in scène te zetten
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden