Los bericht bekijken
Oud 30 november 2008, 19:49   #12
Texas Ranger
Partijlid
 
Texas Ranger's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2008
Berichten: 294
Standaard

Ik vraag mij af of sommige van jullie naievelingen in een ivoren toren wonen? Ik kom beroepshalve regelmatig in contact met moslims, jongens, jongens, de haat (en het rascisme) druipt er gewoon af... Een tijdje geleden zei ik vlakaf tegen een zo'n kereltje (die als hobby allerlei gevechtssporten traint, daar zijn ze goed in natuurlijk, als ze maar agressie kunnen ventileren): Ik stem altijd extreem-rechts. (ik zei dit op vlakke toon, zonder uitdagend te kijken of te klinken). Weet u wat hij er meteen uitflapte? "Meneer, mensen als u moeten ze direkt afmaken... U bent als een virus..." Ik zei: "doet u maar. waar wacht u op?" Waarop hij antwoordde: "Binnenkort..." Hij meende dat heel erg en ik geloofde hem oprecht en toch laat ik mij niet intimideren door dat gespuis en weiger ik mijn volk, continent, mentaliteit, geloof, folklore en gebruiken op te geven voor hun intimidatie... Ik ga elke dag te voet op straat en ga hen niet uit de weg, de eerste allochtoon die mij op het voetpad opzettelijk de weg verspert duw ik omver. De naievelingen die dat volkje en hun geloof verdedigen komen er of nooit mee in contact of gaan uit zogezegde beleefdheid en welgemanierdheid elke confrontatie (ruzie, handgemeen) uit de weg terwijl ze sterven van de angst. Kom wat meer buiten en probeer eens een woordenwisseling te hebben met 1 zo'n allochtoon, binnen de kortste keren ben je omringd door tien van hun broers en twintig van hun neven. Heb ik zelf meegemaakt op mijn werk: ik zette als verantwoordelijke eens een ondergeschikte op zijn plaats met een terechte opmaerking na wangedrag en binnen de kortste keren stonden er drie man op mijn werkplek om amok te maken... de politie is mij komen ontzetten... Voor mij is de maat vol!
Texas Ranger is offline   Met citaat antwoorden