Los bericht bekijken
Oud 7 februari 2021, 15:47   #152
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Number_23

Voor wie een obsessie met cijfertjes heeft.
Hoewel ik geen wiskundig wonder ben, het is geen rocket science patronen in terugkerende cijfers te herkennen.
Er zijn nu eenmaal politieke overmachten die de draak spelen met cijfers en daarmee jennen en/of communiceren. De numerologie is duidelijker dan woorden en ik geloof heel hard in patronen. Ge moet maar puntjes verbinden en ge kunt voorspellen wat er gaat volgen. Identiek bij astrologie omdat ik verbanden kan leggen bij meerdere personen die hoger dan 6 op 10 scoren in het totaalpakket.

Het nummer 7 toen Trump voor het eerst president werd bleef ook zoveel terugkomen dat toeval wel uitgesloten werd. Maar hoe makkelijk is het hedendaags cijfers te manipuleren? Toch is dat volgens mij een vorm van communicatie. Dat Biden zijn sms nummer op 666 aftikt is gewoon het startschot om te tonen dat de man van zonde zeer nabij is.

Tijdens Trump werd er geen oorlog gestart. Wel harde taal en ontmoetingen. laat ons eens de ontwikkeling van oorlogen komende 4 jaar opnieuw evalueren. Ik weet wat er gebeurt wanneer een Amerikaanse democraat en de EU aan tafel zitten en “vrede” bespreken in het midden oosten.

Ik zeg jullie: get ready. Tribulation is coming. For it is written.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 7 februari 2021 om 15:48.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden