Los bericht bekijken
Oud 26 april 2021, 16:20   #88
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
U bekijkt dat vanuit uw wereld. Pakweg als ze in Italië een vaccinatie bewijs vragen en in Spanje niet gaat u naar Spanje, indien het in Spanje ook niet lukt gaat u naar Griekenland of blijft u gewoon thuis.

Veel mensen zoals ik hebben die luxe niet. Ik moet oa naar China, HK, Singapore, Indonesië of Thailand etc. De nefaste gevolgen van nu reeds 18 maand geblokkeerd te zitten zijn voelbaar voor mijn bedrijvigheid. Daarvoor had ik in de eerste plaats een vaccinatie nodig en een vaccinatie paspoort is onvermijdelijk. [B]Ik heb de luxe niet om principieel te gaan hoogdraven.[/b]
Net zoals ik begrijp dat het voor veel mensen belangrijk is om naar bepaalde landen te gaan voor hun vakantie en ze het er voor over hebben om een vaccinatiepaspoort te laten zien waar nodig. Ook trouwens op massa en sport evenementen.

De wereld draait niet volgens de principiële opwellingen van Patrickve laat staan de zéér agressieve Oma's en een half dozijn andere agressievelingen die het nuttig achten degenen die hun meningen niet delen continu als beperkte idioten en meelopers te stigmatiseren.

100 % akkoord !!!
Boduo is offline   Met citaat antwoorden