Los bericht bekijken
Oud 5 mei 2021, 13:49   #37
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.648
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wilt u de draad vergiftigen?
Of alles van die andere draden nog eens knippen en plakken hier?
Hoezo de draad vergiftigen?
Zonder schending van het medisch beroepsgeheim kon toch niemand weten dat ze was voorgekropen?
Daarover gaat deze draad toch, dat heb je zelf gepost.
Citaat:
De burgemeester reageerde gisteravond strijdvaardig. Veerle Heeren spreekt van een poging tot politieke karaktermoord.
Opvallend: ze weigert te zeggen of ze nu wel of niet gevaccineerd werd.

Het medisch beroepsgeheim is heilig. Ik vind het zeer laakbaar dat men documenten uit mijn medisch dossier heeft gelekt. Ik heb niemand verantwoording af te leggen over mijn dossier.”

“Ik geef daar geen commentaar op. Nogmaals: de medische geschiedenis van een individu is heilig en daar heeft niemand zaken mee.

“Ik herhaal het nogmaals: het medisch beroepsgeheim is heilig.”
Veerle heeren verdedigt duidelijk het wettelijk recht van het medisch beroepsgeheim en is dus fervente tegenstandster van een vaccinatiepaspoort.

Natuurlijk moet van ranst voor haar in de bres springen om door zijn VERMOEDEN van opgelopen trauma dit voorkruipen pogen recht te lullen, over het medisch beroepsgeheim zwijgt de ranzige natuurlijk zedig.

En dus voorsteken in een vaccinatiecentrum?
Dat is moreel laakbaar, maar niet strafbaar, zij heeft dus niks verkeerd gedaan behalve enkele oude menskes even uitstel gegeven voor nare bijwerkingen door vaccinatie.
Zij mag wel geprezen worden voor haar duidelijk standpunt inzake het heilig, medisch beroepsgeheim, dat zal geschonden worden door een onwettig vaccinatiepaspoort.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden