Los bericht bekijken
Oud 13 december 2002, 18:56   #21
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vivant007
Jörgen, onzen Darwin wilt precies ook een plaatske, misschien als eerste opvolger of zo?
Aan Darwin (what's in a name?) lijkt de evolutie voorbij te zijn gegaan. Je moet welhaast het verstand hebben ter grootte van een pindanoot, om in Mieke Vogels een moslimfundamentaliste te zien

Blijkbaar is zijn islamofobie hem te machtig geworden. Gelukkig heeft Darwin mij nog niet gezien wanneer ik een joodse keppel droeg als ik naar een trouwpartij of Bar Mitzwah ging van één van mijn joodse vrienden. Hij zou mij allicht voor de een of andere Zionist (=Israelische extreem-nationalist) hebben versleten. 8)

Voor mij betekent dat gewoon dat ik respect heb voor iemands overtuiging/religie, en dat van hetzelfde gehalte als dat van Mieke Vogels die inderdaad onlangs in een of ander programma met een Shador op het hoofd verscheen.

Enfin, laat ons hopen dat Darwin ooit de boekjes van zijn naamgenoot zal doorlezen en alsnog de verlichting nabij zal komen
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden