Los bericht bekijken
Oud 22 november 2022, 12:42   #165
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Nog even en Elon weet het,ZO weinig personeel heb ik nodig om Twitter draaiende te houden.......
De laatste uitzuivering is bezig....

Het is,nogmaals,bevestigd.De firme Twitter was,is,niet meer dan een opgeleukte chatroom waar op een bepaald moment 7000 mensen deden alsof ze iets relevants deden....(zoals menige overheidsadministratie dus....druk doende met wat in feite administratieve uitvindsels zijn,de chatroom draaide ondertussen best goed verder...computers,software,weet je wel.)

EN een idioot heeft daar een onnoemelijk groot bedrag voor MOETEN betalen omdat hij zichzelf wel heel erg in een hoekje ondertekend had......potje geopend....potje gekocht !

Zou hij overdag nog op straat durven komen zonder vermomming,onzen Elon?
Als je zoveel geld als Musk hebt dan lijkt het mij handig om politieke macht te vergaren Zoals alle multi miljardairs doen overigens..

Wie de media beheerst, beheerst de politiek. In dat opzicht lijkt twitter mij een koopje om jezelf in de media in te kopen..

PS: Ik ken de prijs voor Reuters of AP niet. Mocht ik daarvoor een schatting doen dan kom ik op onbetaalbaar uit, denk ik. Ofwel in andere woorden: de eigenaren van AP en Reuters doen het niet van de hand. Hun macht & verdienmodel staat er immers onlosmakelijk aan vast.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 22 november 2022 om 12:47.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden