Los bericht bekijken
Oud 30 november 2022, 00:03   #1119
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.962
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Niet liegen, in #833 had jij het ook al over de bijbel, namelijk over de 40 dagen zondvloed.
Dat was lang voordat ik het over wacko's had die het sheppingsverhaal letterlijk namen.
Ik ben zeker, mocht ik nog verder terugbladeren dat die bijbel nog veel eerder ter sprake kwam.
Goede reden dat ge die quote er niet bij nam zeker? Daar pikte in op Maddox, maar ging het eigenlijk daarvoor over de piramides waarvan ik zei dat ze door Henoch voor de vloed zijn gebouwd.
Enigszins Bijbels. Maar het is weken? later waar gij gewoon random over het scheppingsverhaal begon nadat ik zei dat ge het plebs van de officiële narratief alles kunt wijsmaken. Dat is helemaal iets anders.

+80% van mijn postings hier gaan over de maan terwijl gij toch wel persoonlijk blijft melken om uw eigen bewering maar niet concreet te maken. Je mist dus het vermogen ON TOPIC bewijs concreet te maken en lult dus maar raak om de aandacht daarvan af te leiden.

Nu zijn we wederom over de Bijbel door u bezig. Dus kom terug on topic en maak het concreet of toon opnieuw dat ge het niet kunt. De bal ligt in uw kamp, Dory.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden