Los bericht bekijken
Oud 30 november 2022, 00:08   #1120
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Goede reden dat ge die quote er niet bij nam zeker? Daar pikte in op Maddox, maar ging het eigenlijk daarvoor over de piramides waarvan ik zei dat ze door Henoch voor de vloed zijn gebouwd.
Enigszins Bijbels.
Jaja, "enigszins bijbels".
Mooie verbloeming om niet te moeten toegeven dat ik hier niet als eerste over de bijbel begonnen ben, en je dus loog toen je zei dat ik er de bijbel bijgesleurd had.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Maar het is weken? later waar gij gewoon random over het scheppingsverhaal begon nadat ik zei dat ge het plebs van de officiële narratief alles kunt wijsmaken. Dat is helemaal iets anders.
Kronkel kronkel.
Of het nu het scheppingsverhaal of de zondvloed is, het is dezelfde brol.
Zelfde sprookjesboek.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
+80% van mijn postings hier gaan over de maan terwijl gij toch wel persoonlijk blijft melken om uw eigen bewering maar niet concreet te maken.
Je hebt hier een tijdje geleden gepost dat het zelfs niet eens uitmaakt hoeveel bewijs er ook is, dat je toch in je complot blijft geloven.
Waarom zou iemand zich dan nog bezig houden met bewijzen?
Het maakt toch niet uit.
Maar nog eens, het zijn de wacko's die met bizarre verhaaltjes afkomen die hun rare kronkels moeten rechtvaardigen met bewijzen, en niet omgekeerd.
Gun heeft dat eventjes geprobeerd, met zijn filmpjes, en zijn gelul over de Van Allen gordel.
Van zodra daar tegenin geredeneerd werd, was hij weg.
Ik heb nog altijd geen zinnig tegenargument gehoord.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden