Los bericht bekijken
Oud 12 december 2022, 21:55   #1303
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.445
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Met dat aartsvijandschap maak je al een grote fout, dat is wat jij en ik en bij voorkeur alle burgers op deze aardkloot zouden moeten geloven. Want vijandschap zorgt voor conflicten, conflicten zorgen voor crisissen, voor oorlogen, … en dat brengt allemaal veel meer geld in het laatje bij de eigenaars van onze aardkloot dan een vredige wereldpopulatie. De centrale banken van de meeste grote of machtige staten op onze aardkloot zijn grotendeel is het bezit en worden dus ook grotendeels geleid door hetzelfde klikje machtshebbers die voor jou en voor mij onzichtbaar en ongekend moeten zijn en blijven.

Dus boven de (zogezegd) democratisch verkozen leiders van de VS, USSR en nu Rusland, China, EU, … zit een laagje machtshebbers die aan de touwtjes trekken en die bepalen hoe het R!SK spel op onze aardkloot evolueert, wat al dan niet wordt opgezet als een aanslag door andere staten of geloofsgroepen, maar in realiteit er geen was (i.e. 9-11), wie uit de weg moet geruimd worden wanneer hij of zij die touwtjes begint tegen te werken (i.e. JFK), …

Om de tweestrijd en de koude oorlog nog wat te bestendigen was het veel beter om de VS die maanlanding te laten voorliegen en de USSR daar niet op te laten reageren. Dat hield de (fake) machtsstrijd in stand en kon nog meer geld van u en mij en uitbreiding alle burgers op onze aardkloot naar dat beperkt klikje laten versluizen.
Ik denk veel van dat ook, omdat vanuit dat denken heel veel rare gangen van zaken plots simpel verklaard worden, en zelfs rode lijnen volgen, en voorspellingen kunnen gemaakt worden die telkens kloppen.
Het probleem is echter dat als je zelf fake zaken vertelt, andere mensen poogt wijs te maken, dat je geen haar beter bent dan degenen op wie je die kritiek geeft. En meer zelfs, die overduidelijk valse beweringen in die video's die je linkt, die trekken de echte, misschien juiste kritiek, mee in het belachelijke. Daar je duidelijk de weerleggingen van de gemaakte beweringen totaal negeert, wijst op die piste van opzettelijk echte kritiek willen ondermijnen.
Een beetje als de figuurlijke mol. Doet zich voor als vriend, maar is de vyand. Dat niet geloven van Maanlandingen en georganiseerd 9/11 zijn paarden van Troje, die worden het vyandelijk kamp binnengereden als cadeau, om dan aanvallers uit te braken in de plaats. In dat scenario, ben je een aanhanger van regimes en hun praktijken.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 12 december 2022 om 21:55.
Erw is offline   Met citaat antwoorden