Los bericht bekijken
Oud 12 juni 2021, 15:27   #379
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.628
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Gij neemt die Chinezen echt voor doetjes he.

Kijk, dit is van A tot Z een Chinese affaire geweest, he. Voornamelijk dan het in de doofpot stoppen, het laten waaien, en nadien doen alsof lockdowns werken. Dit is een biologisch Chernobylleke, door een gelijkaardig regime op gelijkaardige manier mishandeld, en nu zijn we aan het vitten dat Amerikanen geld gegeven hadden voor een van de pompen.
Ik ben, net zoals gij ook iets ernstigs op 't spoor:
Hier bij ons in Hong Kong zijn we alleman/vrouw onherroepelijk besmet maar niet verder vertellen, a.u.b.
Op twee tot acht gevallen per week na, asymptomatisch wel te verstaan, zonder uiterlijke tekenen noch gevolgen of andere ziekteverschijnselen.
Wel ernstige gevallen van zich kiplekker voelen.
Uitzonderingen zijn minimaal maar grotendeels psychosymptomatisch bij de Jezeke Wong Clan terug te vinden (Chinese branche van Greta Smeurebreut.)
Gelukkig zendt de HK overheid onder leiding van chowchow op jaren Carrie hen tijdig op kamp voor maanden of jaren als ze geluk hebben. De Ala-joegoerten kunnen er alleen niet minder zuur van kijken, maar soit.

Wij als lokale residenten moeten er echter niet voor betalen. Mainlanders financieren. Nu gij.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden