Los bericht bekijken
Oud 26 mei 2016, 11:45   #81
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deo Bekijk bericht
Deze info is voor Kobelco gedupeerden.

NV Recordbank heeft de naam “spaarrekening” zo maar omgezet in “beleggersrekening”
Met welk doel is dit gebeurd?
Hoe komt het dat NV Recordbank miljoenen euro’s van recordbank klanten laat wegvloeien naar een product dat niet in hun portofeuille zit en er dus ook niets aan verdiende?
Toch werd dit product verdeeld bij verschillende NV Recordbank filiaalhouders.
Dit kan nooit zonder de toestemming van NV Recordbank , geen enkele bank laat dergelijke kapitaalvlucht toe door hun eigen filiaalhouders.
Toch liet NV recordbank dit gebeuren door de (*)vaststelling van dienst Controle van Agentschappen .
*Zeer grote bedragen werden afgehaald van Recordbank spaarrekeningen.

PV N° 013219/2012 ( verklaring medewerker van inspectie NV recordbank)
Bijlage 1 aan PV 013454/2012 (verklaring medewerker dienst Controle van Agentschappen)

Staat duidelijk dat dienst Controle van agentschappen van NV Recordbank met ingestelde knipperlichten permanente montering houdt op recordbank rekeningen van hun agentschappen en minstens ééns keer per jaar een controle houdt .
NV Recordbank was op de hoogte dat er miljoenen euro’s uit hun portefeuille verdwenen via hun eigen filiaalhouders ?
Feit: NV Recordbank wist zéér goed wat hun filiaalhouders verhandelde ,een product dat niet eens is goedgekeurd .
De vraag is waarom liet NV recordbank deze contradictie van werking in hun portefeuille toe?

Haal een kopie van die PV’s en lees al mijn info nog eens door.

PS. Daar staat ook in dat de bewuste recordbank filiaalhouder RD uit Herentals in onze zaak is geschrapt bij NV Recordbank op verdenking van onregelmatigheden en fraude en niet naleven van contractuele verplichtingen.
Staat ook in dat een recordbank inspecteur niet kon bevestigen dat het document van Kobelco echt is , hij vermoed enkel dat het echt is !
Maar deze filiaalhouder nemen wij voor onze rekening samen met NV Recordbank in een burgerlijke rechtszaak.

Hopelijk nemen grote Kobelco gedupeerde het voortouw en slepen NV Recordbank toch nog voor rechtbank van hun aandeel en voorkennis .
Alle komaan.
Een klant komt binnen en de kantoorhouder weet hem te overtuigen om zijn geld over te schrijven voor de aankoop van aandelen (al dan niet zo voorgesteld).
Hoe kan Record Bank dat nu tegen houden?
Het antwoord is : niet want spaargelden zijn direct opvraagbaar.
Wat heeft record Bank daarmee te winnen : niets
Hebben ze dat graag : nee
Als ik naar de bank ga en ik vraag al mijn geld van een spaarrekening op, kan geen enkele bank dat tegen houden.
Wat valt Record Bank te verwijten : niets.
Het is niet eens een product dat zij verkopen.
Ze zijn eigenlijk zelf mee slachtoffer.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden